//איך נבחר צבעים לוילה החדשה שלנו

איך נבחר צבעים לוילה החדשה שלנו


אתם גאים להיכנס לווילה החדשה והמשופצת שלכם. אחרי הכול, עבדתם קשה כדי לקנות או לשפץ אותה. כעת אתם יכולים ליהנות מפרי עמלכם, לשחות מעט בבריכה ולהתפנק מהג'קוזי. אולי אתם מגדילים לעשות ומשכירים את הווילה לנופשים. כך, שעליכם לתחזק את הווילה בכל עת. אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש להתייחס אליהם הוא הצבעים שבהם אתם בוחרים לצבוע את הבית שלכם. לצבעים שתבחרו יש השפעה רבה על האווירה והעיצוב בווילה.כאשר מחפשים צביעת דירה גדולה חשוב לפנות למומחים.

החיים הסודיים של הצבעים בווילה שלכם

לא מצליחים לבחור את הצבע הדומיננטי לווילה החדשה שלכם? נמאס לכם מהלובן של הקירות? אלה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה:

המטבח

המטבח שלכם הוא חלק מעיצוב פנים הבית וצריך לשדר עליזות ונעימות. כמו כן, אם אתם מחליטים להשכיר את הווילה לאורחים שלכם, כדאי שגם הם יתחברו יותר למטבח. על כן מומלץ לבחור בפלטת צבעים בהירים ועליזים. ניתן, למשל, ללכת על שילוב של צבעי אביב כמו תכלת, ירוק בהיר ובז' או צהוב בהיר, ירוק בקבוק ולבן. ניתן לשחק עם הצבעים ולראות אילו שילובים מתאימים למטבח שלכם.

פינת האוכל

בדומה למטבח, גם פינת האוכל צריכה להיות פינה חמימה ועליזה, שהרי היא משמשת כמקום מפגש עבור בני המשפחה. ניתן להתאים את עיצובה עם עיצוב המטבח.

הסלון

סלון בווילה הוא אחד המקומות המפוארים ביותר, וכאן הכול תלוי בטעם שלכם. אם אתם מעוניינים להעניק לו מראה יוקרתי ורשמי, כדאי לבחור בצבעים קרים כמו כחול, אפור או ירוק בהיר. מנגד, אם אתם אוהבים דווקא את האווירה הכפרית ומעוניינים לשלב את צבעים בהירים יותר, תוכלו לבחור בפלטת צבעים המזכירה את הסתיו. פלטה זו כוללת צבעים חמים יותר כמו צהוב כהה, חרדל או כתום.

חדרי השינה

חדרי השינה הם החדרים הרגועים יותר של הבית. הם מיועדים למנוחה לאחר השחייה בבריכה או הפעילות האינטנסיבית בחוץ. משום כך, מומלץ לבחור בצבעים עדינים: ורוד בהיר, לבנדר, חום בהיר או קרם שמנת. חשוב גם שהצבעים ישתלבו עם התאורה. יש אנשים שאוהבים ללכת לישון עם אור דלוק. כך שאם אתם בוחרים בצבעים הנכונים, יהיה לאורחים שלכם קל הרבה יותר להירדם בלילה ולצבור כוחות ליום שלמחרת.

חדר העבודה

אם אתם מנצלים את השטח הגדול של הווילה והופכים חדר אחד (או יותר) לחדר עבודה, כדאי לבחור בצבעים שיעזרו לכם להתרכז. ניתן לבחור בצבעים רגועים וסולידיים כמו כחול, אפור או חום בהיר.

צובעים עם החברה המתאימה

צביעת שטח גדול כמו חדרי הווילה היא משימה בלתי פשוטה. בחברת צבעי חיים תוכלו ליהנות משירותו של צוות מקצועי אשר מכיר את העבודה. צבעים אנרגטיים וחדורי מרץ נמצאים כאן כדי לסייע לכם לסיים את העבודה במהירות ובמקצועיות. אז כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם הנציגים ולראות איך הווילה שלכם עוברת מהפך.

רוצים לשמוע עוד? טובה וצילה משרד אדריכולות בחיפה.

2022-10-03T10:17:19+03:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן