//דירות חדשות בקריות : כשהעיצוב כבר בפנים לכם נותר רק לנוח

דירות חדשות בקריות – כשהעיצוב כבר בפנים לכם נותר רק לנוח


בשנים האחרונות עובר אזור הקריות תנופה חדשה של בנייה ומשמש כדוגמה טובה לפיתוח עירוני עם דגש על התחדשות.
השכונות הישנות והמוזנחות מפנות את מקומן לפרויקטים שמציעים דירות חדשות בקריות שמספקות למשפחות, זוגות ובודדים הזדמנות לשדרוג איכות החיים.
לא רק המבנה, הסביבה והאווירה משתנה אלא גם איכות החיים בתוך הבית, כשאת הדירה מקבלים לאחר תהליך עיצוב כמעט מלא, שמשאיר רק מקום לנגיעות האישיות באמת.
מעצבי פנים עובדים היום בשיתוף פעולה מלא עם קבלנים בקריות ובעצם בכל רחבי הארץ, כדי לספק שירות של עיצוב דירות חדשות מקבלן ומעניקים את הטאץ' הסופי.

העיצוב הפנימי מספק שקט נפשי

בסופו של דבר, כשרוכשים דירות חדשות בקריות או בכל מקום אחר בארץ, חשוב לשים לב לשני דברים עיקריים.

הראשון הוא איכות הבנייה והפיתוח מסביב והשני הוא מה שקורה בתוך הדירה עצמה.
שני הגורמים האלו ישפיעו כמובן על ההחלטה איפה לקנות ומה לקנות, אבל יותר מכך – הם ישפיעו על החיים שלכם לאורך שנים ארוכות.

לצד עבודה מול קבלן אמין שמציע בנייה איכותית ברמות הגבוהות ביותר, עיצוב הפנים בתוך הדירה הוא זה שיקבע איך יתנהלו חיי היומיום שלכם.
מתכנון נכון של המטבח דרך הנגישות של חדרי האמבטיה ועד הנגיעות הקטנות בתאורה שיוצרות אווירה, עיצוב המרפסת שמאפשר אירוח גם בחוץ, חדרי הילדים שמלאים אור בשעות הבוקר או חדר השינה שנותן תחושה של פינוק אמיתי – כל אלו הם תוצר של עבודה מול מעצב פנים מקצועי.

חסכון גם בכסף – בזכות ידע מקצועי

המכנה המשותף הרחב בין כל מי שקונה דירות חדשות בקריות או בכל מקום אחר שבו מתרחש פיתוח עירוני מואץ הוא הרצון לשדרג את החיים במחיר נעים ונוח.
לא תמיד אפשר להשקיע תקציב נוסף בעיצוב הבית.
יחד עם מעצב פנים שמגיע במהלך התהליך מול הקבלן ומעצב את החללים הפנימיים של הבית, אפשר לחסוך לא מעט בתקציב.
מעצב מקצועי עובד מול ספקים מסודרים, יודע היכן למצוא את חומרי הגמר, פריטי העיצוב ושאר הפריטים שנכנסים לתוכנית העיצוב ויכול לעזור בניהול שקול של התקציב.
הדירה המעוצבת שמתקבלת בסוף, מאפשרת להתחיל את החיים במקום חדש בלי להוציא עוד כסף על פריטי עיצוב כגון: פרקטים, תאורה, רהיטים, קרמיקה וסניטרייה, כיוון שכל התהליך כבר נעשה לפני המעבר.

הידע המקצועי של המעצב עוזר בעצם לרוכשי הדירות לחסוך כסף בהמשך – בזכות החלטות שקולות ונכונות.

להפוך דירה חדשה וריקה לבית חם

הדוגמה של דירות חדשות בקריות ושל פרויקטים שמערבים עיצוב פנים בהתאמה אישית משקף עד כמה חשוב לעבור את כל השלבים עד קבלת המפתח בליווי של איש מקצוע מנוסה.
מה שאנחנו רוצים לקבל כשאנחנו עוברים לבית חדש – בו השקענו את מלוא כספנו – היא התחושה שאנחנו נכנסים לבית חם, שמותאם בדיוק לחיים שלנו.
פרויקטים שמשלבים עיצוב פנים מקצועי הם הבחירה שתעזור לנו להגיע לתחושה הזו.

טובה וצילה משרד אדריכלים בחיפה.

2022-10-03T10:21:26+03:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן