04-8412196   


מאילו טעויות יש להימנע בעיצוב משרד?

עיצוב משרד הוא לא עניין של מה בכך, אלה דורש שימת לב לפרטי פרטים כדי להגיע לתוצאות טובות. במקום לעצב פינה חמימה ומשפחתי בחלל המשרד מאיתנו נוטים להשתגע עם העיצוב ולשלב בתוכו אלמנטים שלא רק שהם גורעים מהאווירה, אלא גם מבטלים את ממטרתו המרכזית ולהיות כמעין בית שני עבור העובדים. למשרד יש שני גרמים חשובים: לאפשר לעובדים לעבוד בצורה פרקטית ונוחה ולשמש כמעין כרטיס ביקור עבור לקוחות פוטנציאלים, ספקים, משקיעים ובכלל בפני אורחים המגיעים למשרד. לכן, חשוב לערב בעלי מקצוע המומחים בעיצוב משרדים, כך תוכלו ליהנות מחלל מזמין, נוח ומתוכנן היטב לפרטי פרטים.

 

 התרשמו מפרויקטים מוצלחים בעיצוב משרדים

 

עיצוב משרד בסגנון מודרני

 

 

אז בואו נראה מהן הטעויות הנפוצות וכיצד תמנעו מהן

 

תאורה גרועה – התאורה במשרד חייבת להיות בהירה, מותאמת לגודל החלל ולסוג עבדתם של העובדים. בחירת נורות בהספק נמוך שמפיצות פחות אור – הן טעות איומה שיכולה להפוך את החלל לחשוך ופחות מואר. לכן, מומלץ לקבל ייעוץ אישי מיועץ תאורה שיבחר עברכם גופי תאורה מרשימים ואת העוצמה והגוון המתאימים לחלל.

חוסר באקוסטיקה ובידוד – ישנה חשיבות רבה לבידוד החלל או בידוד בין החדרים, במיוחד כאשר מדובר במוקדי שירות או בחלל שבו ישנם עובדים רבים. חכן, חשוב לחלק את החלל בצורה נכונה ולדאוג לבידוד רעשים כגון – שטיחים למניעת רעשים של עקבים, קירות ומחיצות עם בידוד, דלתות מבודדות רעשים וכו'. 

צבעים כהים בחלל – לצבעים יש כוח עז ובאפשרותם לקבוע את גורלו ונראותו של החלל, לכן חשוב לבחור צבעים בצורה נכונה. על מנת להגדיל את החלל וליצור מרווח, חשוב ביותר לבחור בגוונים בהירים ולא בגווני כהים. גוונים בהירים מגדילים את החלל ומעניקים תחושה של מרחב, בעוד גוונים כהים מקטינים את החלל. 

מחסור בארונות אחסון – אחסון הוא פרמטר נחוץ בכל משרד, הרי בשגרת היום יום המשרד צובר ניירת ופריטים רבים אותם יש לאחסן בצורה חכמה. לכן, חשוב לדאוג מבעוד מועד לאחסון לכל עובד כדי שסביבת עבודתו תהיו נקייה ולא עמוסה, על יד רכישת ארונות אחסון משרדיים התואמים לעיצוב הכולל של החלל.