//מה הסגנון המוביל היום בעיצוב משרדים?

מה הסגנון המוביל היום בעיצוב משרדים?


עיצוב משרד בעידן של היום הוא נחוץ מכמה סיבות חיוניות: לאפשר לעובדים לעבוד בסביבת עבודה נינוחה ומזמינה, לאפשר לאורחי המשרד להגיע למשרד מזמין ובעל אווירה חיובית ולסייע למיתוג והצלחת המשרד.
אולם הדבר החשוב ביותר טרם תחילת אתגר העיצוב הוא – לבחור קו סגנון עיצוב שישפיע על החלל ויהווה כמעין מיתוג אחיד למוצר או השירות שהמשרד מספק עבור לקוחותיו.
הסגנון העיצובי הבולט לעין במשרדים המודרניים הוא – סגנון קלאסי נקי עם אמירה מתוחכמת, כזה שיקנה למשרד נראות פשוטה ונקיה אבל עם טוויסט מעניין.

אז נכון שהסגנון הקלאסי הוא זהה שמוביל בראש רשימת הסגנונות, אבל כיצד ניתן להגיע למראה הנחשק מבלי לרוקן את הכיס? אילו צבעים כדאי לשלב בחלל ואיך מוצאים צבע דומיננטי שישפיע על הנראות הכוללת של החלל? בואו נראה.
כדי להגיע למראה הקלאסי הנחשק, עליכם לתכנן הכל מראש ולתת תשומת לב לכל פינה בחלל המשרד ולנצל בצורה מיטבית את חלל העבודה.
לכן, בשלב זה כדאי להיעזר במעצב פנים המתמחהבעיצוב משרדים.

שילוב מנצח של צבעים

בסגנון הקלאסי המוביל יש צורך לשלב גוונים קלאסים כמו – גווני לבן, שמנת, אבן, אפור בהיר וכהה ולמצוא צבע דומיננטי אחד שישתלט על החלל בנגיעות קטנות.
הגוון הדומיננטי יכול להיות כל גוון רצוי, אך מומלץ שהוא יהיה תואם לגווני הלוגו של החברה כדי לשדר אחידות במיתוג החברה.
לדוגמא, אם הצבע השולט בלוגו החברה הוא צהוב, שלבו אלמנטים צהובים בחלל כמו – טפט עם נגיעות בגוון צהוב, כורסה צהובה, פרטי נוי צהובים וכך הלאה.

פריטים במחירים אטרקטיביים – נסו לרכוש פריטי שונים בעלי מראה יוקרתי במחירים אטרקטיביים, הרי יש לא מעט פריטים שיכולים לעלות כמה שקלים ולהיראות מיליון דולר כמו – שילוב טפטים במקום קיר אבן, כורסאות משווקים או חנויות זולות, תמונות ואקססוריז זולים יחסית, ריהוט משרדי בעלות אטרקטיבית ועוד.

לסיום, נראה כי העיצוב החדשני מאפשר לכל אחד מאיתנו לעצב את המשרד בצורה חדשנית ומזמינה, אך לצד כל אלה עלינו לדעת להתאים היטב את הצבעים והאלמנטים לרוח המותג.

אהבתם? היכנסו לבלוג וקראו עוד.
מעוניינים בעיצוב קלאסי, רטרו או פרובנס קשה לכם להחליט מה מבין כלל העיצובים מתאים לכם יותר? חושקים בעיצוב ייחודי ויצירתי?
אנו ב T&Z  משרד אדריכלים בקריות ה"פיקאסו" של עיצוב ואדריכלות הפנים נדע להפוך כל חלום למציאות . צרו קשר.

2022-11-09T16:53:10+02:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן