פרויקטים

וילות ובתים פרטיים

משרד T&Z – טובה וצילה אדריכלים מתמחה בתכנון בתים פרטיים ועיצוב פנים, עם דגש על עיצוב בתים פרטיים, וילות ובתי יוקרה. כחלק מתפיסת עולם שלמה, הדוגלת בהתאמת כל פרויקט לצרכים המשתנים של דייריו.

אנו מאמינות כי  בדיאלוג עם הלקוח טמונה הצלחתו של הבית. עיצוב פנים לבית פרטי הינה אומנות שלא רק נמדדת בתוצאה הסופית וביוקרה שהיא מייצרת אלא גם ביכולת להפוך את הבית לנגיש יותר, על מנת לשפר את חיי היום יום של הדיירים ולהשתלב בצורה מרחבית עם המרקם הסביבתי.

תכנון ועיצוב וילות ובתים פרטיים תמונות ופרויקטים

חקר הסביבה לפני ביצוע עיצוב בתים פרטיים

כל מבנה הוא קודם כל חידה: מהם הצרכים של בעלי הבית, מה החלום שהולך איתם מאז ומעולם, איפה נבנה הבית, מה משדרת סביבת המגורים, מי השכנים, מהי הטופוגרפיה, ומאין רואים את קרני השמש. כשהפונקציונליות פוגשת את האסתטיקה, והצרכים נמזגים זה בזה, באות התשובות ומציירות את עצמן על הדף.

כמי שמקדשות את הפונקציונליות אך לא מוותרות על הערך האסתטי וההקפדה על הפרטים, אנו רואות במלאכת עיצוב בית פרטי ניצול מקסימלי של היכולות האדריכליות: מצד אחד, תכנון מודרני שהולך עם הזמן ושואף לספק נוחות מרבית תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, ומצד שני, יצירת בית במובן העמוק – חלל שנעים לשהות בו, שמשרה על דייריו שלווה, רוגע ואינטימיות, מקום שרוצים לחזור אליו בסוף היום.

תכנון בתים פרטיים על פי מודל הבנייה הירוקה

אנו מאמינות שהקפדה על עקרונות הקיימות ושמירה על הסביבה תורמות לחיי הנצח והעל-זמניות של כל מבנה, ועל כן מקפידות, גם בתהליך עיצוב בתים פרטיים, להתאים את המבנה לתפיסת "הבנייה הירוקה", ככל שמאפשרים לנו תוואי השטח, התקציב והפרוגרמה.

בבסיס העבודה על עיצוב בתים פרטיים קיים הקשר הבין-אישי, ואנו רואות בלקוח שותף מלא בתכנון. דיאלוג נכון הוא הזדמנות למפגש בין אנשים, ולהיכרות אינטימית עם הצרכים – ולא פעם גם הגדרה מחודשת של רצונות, חלומות ושאיפות שאינן ידועות מראש.

בתהליך תכנון בתים פרטיים וכן בעבודת עיצוב פנים בתים פרטיים נלקחים בחשבון, לצד צורכי המשפחה הספציפיים, גם פני השטח, האור, הצל, הסביבה, ההקשר התרבותי והזרימה בין החללים. החלל הוא המפתח, ומגוון האפשרויות בעת עיצוב פנים בתים פרטיים כמוהו כמגוון האנשים, הקרקעות, המיקומים.

צור קשר

השאירו את הפרטים שלכם ונציג מהמשרד יצור אתכם קשר במהרה או חייגו – 050-2582870

בין לקוחותינו