//לבחור נכון: המדריך לבחירת אדריכל ומעצב פנים

לבחור נכון: המדריך לבחירת אדריכל ומעצב פנים


מעוניינים לשפץ את חלל הבית או המשרד?
שוברים את הראש כיצד לבחור את שירותי האדריכלות ועיצוב הפנים שיתאימו לצרכים שלכם כמו כפפה ליד?
טובה דודי וצילה רייזר ממשרד האדריכלים Z&T עם טיפים חשובים, רגע לפני שתיגשו למלאכה.
הרצון להגשים את החלום ולהפוך את חלל הבית או המשרד שלכם למקום נעים ומעוצב יותר, הוא כמובן מבורך.
על פניו, פנייה למתן שירותי אדריכלות למבנים או עיצוב פנים היא בגדר הפתרון המושלם.

אבל רגע אחד… לפני שאתם מכניסים את היד לכיס, ונותנים את אמונכם באדריכל או מעצב פנים מסוים, חשוב לתת את הדעת על מספר פרמטרים חשובים, שעשויים לצמצם למינימום את האפשרות כי תחוו אכזבה, ומנגד צפויים להבטיח התאמה של בעל מקצוע איכותי אשר יוכל לספק עבורכם חלל מעוצב ומודרני שיתאים בדיוק לדרישות שלכם.
טובה דודי וצילה רייזר, בעלות משרד האדריכלים המוערך Z&T בחיפה, עם כמה טיפים חשובים, שיעשו לכם מעט סדר בראש, רגע לפני שתיגשו למלאכת עיצוב ושדרוג המרחב שברשותכם.

ניסיון הוא שם המשחק – בדיוק כמו כל תחום אחר, לא הייתם רוצים להפקיד את הבית או המשרד היקרים לכם בידיו של אדריכל או מעצב פנים, שזהו אחד הפרויקטים הראשונים שלו.
אולי המחיר המוצע על ידו יהיה זול יותר, אך כמו שהקלישאה אומרת, לפעמים "זול עולה ביוקר".
אם כבר החלטתם ללכת על שיפוץ ושינוי החלל המבוקש מן המסד ועד הטפחות, כדאי לבחור במשרד אדריכלים מנוסה בעל ותק, המציג היכרות עם מנעד רחב של סגנונות.
התייעצו עם ממליצים – אין בעצה זו בכדי להטיל דופי ביכולותיו של האדריכל או מעצב הפנים, אך יש בכך ערך מוסף באמצעותו תוכלו לקבל נקודת מבט נוספת מצד הלקוחות שכבר שכרו את שירותי המשרד.
הרשו לעצמכם לשאול שאלות, ללמוד על תהליך העבודה ורק לאחר שטיכסתם עצה, לגבש את ההחלטה האם אכן מצאתם את משרד האדריכלים/מעצבי הפנים הנכון בעבורכם.

נשמח אם תצרו איתנו קשר >>
אולי יעניין אותם גם – בחירת אדריכל לדירות יוקרה >>

2022-08-24T14:03:07+03:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן