//עיצוב בתים כפריים, עיצוב קל ועיצוב וינטאג'

עיצוב בתים כפריים, עיצוב קל ועיצוב וינטאג'

אם אתם עומדים בפני בנייתו של בית חדש או אם יש לכם בית קיים ואתם רוצים לעצב אותו מחדש, עיצוב כפרי יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים.
עיצוב בתים כפריים הופך אותם למיוחדים, ביתיים ומזמינים וכאלו שקרובים לאדמה.
בית כפרי מאופיין באלמנטים טבעיים שהעיקרי בהם הוא העץ, ועם שילוב של עיצוב קל ועיצוב וינטאג' הבית יכול להיות מושלם.

טיפים לעיצוב בתים כפריים

  •  אזור הסלון– אזור הסלון הוא האזור המרכזי של הבית זה שבני המשפחה מתכנסים בו או שאורחים מגיעים אליו. עיצוב סלון בסגנון כפרי כולל בחירה ברהיטים מעץ מלא בעלי גוון כהה, בקירות בעלי גוון בהיר או דמוי עץ או חיפוי באבן טבעית.
  • אזור המטבח – אזור המטבח יעוצב גם הוא באמצעות עץ או באמצעות מתכת כבדה או שילוב בין השניים. מטבח מעוצב בעיצוב כפרי כולל גם מדפים עבים, פינת אוכל עבה וגדולה, וארונות גדולים. תמיד אפשר להוסיף עוד אלמנטים כמו כלים עתיקים.
  •  חדר השינה – עיצוב בתים כפריים כולל גם חדרי שינה שנראים כמו צימרים. זה אומר מיטת עץ גדולה, זה אומר בסיס מיטה גדול ומורחב, זה אומר וילונות מבד טבעי וכהה.

עיצוב וינטאג'

עיצוב קל ועיצוב וינטאג' בכל מה שנוגע לעיצוב בתים פרטיים זה אומר בעיקר עיצוב מפעם. זה יכול להיות מתקופות שונות, וזה יכול להיות אפילו רהיט שכבר היה מוזנח ומקולף שעבר חידוש.
שילוב של עיצוב וינטאג' יחד עם עיצוב בתים כפריים יכול להיות לא פחות ממדהים.
הוא יכול להיות צרפתי ויכול להיות גרמני,יכול להיות אנגלי, מקסיקני או כל אחד אחר. אין ספק שבית עם עיצוב מיוחד כזה הוא בית לא שגרתי.

אם גם אתם תרים אחר אדריכל לעיצוב בתים כפריים, עיצוב קל ועיצוב וינטאג'  צרו קשר לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית ולעשות את הצעד הראשון בדרך לבית החלומות שלכם. 

אהבתם? היכנסו לבלוג וקראו עוד.
מעוניינים בעיצוב קלאסי, רטרו או פרובנס קשה לכם להחליט מה מבין כלל העיצובים מתאים לכם יותר? חושקים בעיצוב ייחודי ויצירתי?
אנו ב T&Z  משרד אדריכלים בקריות ה"פיקאסו" של עיצוב ואדריכלות הפנים נדע להפוך כל חלום למציאות.

אז אם חיפשתם בגוגל, עיצוב בית כפרי וינטג, עיצוב פנים כפרי קל, הגעתם למקום הנכון. 

2022-10-03T09:22:06+03:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן