//עיצוב פנים ותכנון אדריכלי לפתיחת מסעדה

טובה וצילה – עיצוב פנים ותכנון אדריכלי לפתיחת מסעדה


צוות אדריכלים מקצועי ומסור בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה | פתרון מושלם לעיצוב ומיתוג המסעדה שלכם תוך התאמת החלל כחלק מהמרקם הסביבתי.

פתיחת מסעדה היא תהליך מרתק הטומן בחובו אינספור מרכיבים הנדרשים לחבור יחד לסך כולל אשר גדול מסך חלקיו.

לצד המאכלים והמשקאות המוגשים במסעדה, אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש בידו בכדי להשפיע על רצונם של הלקוחות להמשיך ולפקוד אותה פעם אחר פעם, נעוץ בעיצוב הפנים ובתכנון אדריכלי של החלל, כך שיהווה מקום נעים שכיף לשהות בו.

עיצוב פנים ותכנון אדריכלי לפתיחת מסעדה

על מנת להבטיח כי תזכו למסעדה שתוצב במרחב פונקציונלי ומרשים מבחינה עיצובית, מציגות טובה דוד וצילה רייזר, מהאדריכלות המובילות והמוערכות בישראל, פתרון מושלם הכולל בניית תכנית אדריכלית מקיפה הפועלת בסינרגיה עם אופי המסעדה ומידותיה, צרכיו של בעל העסק, מאפייני הלקוחות ומגבלות התקציב.

לאור הניסיון הרב שצברנו במרוצת השנים בתחום עיצוב הפנים ותכנון אדריכלי לפתיחת מסעדות, משרדנו T&Z מסייע לבעלי עסקים החל משלב מקדים הכולל תכנון וגיבוש קונספטואלי של החלל, דרך בחירת חומרי גלם איכותיים ועמידים בהתאמה לאופי המסעדה וקהל הלקוחות הפוטנציאלי, לרבות עמידה ללא פשרות בתנאים הרגולטוריים של כלל המוסדות.
בנוסף, אנו מלווים באופן שוטף את בעלי המסעדה, לרבות תכנון תיקוני ליקויים וביצוע התאמות אדריכליות, תוך מטרה למקסם את החלל ולמצות את היתרונות הטמונים בו עד המקסימום האפשרי.

צוות האדריכלים המסור והמקצועי במשרד ישקוד ללא הרף על הכנת תכנית אדריכלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אשר תשתלב עם החידושים והסגנונות המודרניים, כאלו שיובילו בסופו של תהליך ליצירת מסעדה שתותיר הן את הסועדים והן את צוות העובדים, שבעי רצון.

גם ברמת עיצוב הפנים, ניחן המשרד בניסיון רב בהתאמה של ריהוט, גופי תאורה, ריצוף, חיפויים, צמחים ועוד גימורים מכל הסוגים, שישתלבו בצורה מיטבית בחלל ויפיחו בו חיים.

אז הרשו לנו לקחת אתכם למסע בו האדריכלות והקולינריה נפגשות להם יחדיו, מסע שתכליתו לענות על המאוויים והחלומות שלכם שיתבטאו הלכה למעשה במרחב מזמין ומרהיב ביופיו.

נשמח אם תצרו איתנו קשר >>
אולי יעניין אותם גם – תכנון מבנה ציבור >>

2022-08-24T14:05:05+03:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן