//עיצוב חם לקן משפחתי: שילוב פרקט עץ יוקרתי בעיצוב בית פרטי

עיצוב חם לקן משפחתי: שילוב פרקט עץ יוקרתי בעיצוב בית פרטי


פרקטים נחשבים מאז ומתמיד לסוג ריצוף שגורם לתחושה ביתית וחמימה. משהו בטקסטורת העץ הטבעי, בגווני החום החמימים – בהירים או כהים, ובתחושה הזו של העץ הנוכח בבית – מעניק הרגשה של חום ומשפחתיות.
שילוב של פרקטים יוקרתיים באיכות גבוהה בעיצוב הבית  ובעיצוב המשרד מהווה החלטה חכמה, אבל כזו שמעוררת הרבה שאלות נוספות.

אז איך משלבים פרקטים יוקרתיים בעיצוב ויוצרים אווירה חמה?

מסתכלים על התמונה כולה

אחד הדברים הכי חשובים בבחירת פרקטים יוקרתיים לשילוב בעיצוב הבית, בעיקר כאלו שנחשבים איכותיים מאד ודורשים תקציב משמעותי, הוא להסתכל על התמונה כולה.
נכון, ריצוף פרקט ללא ספק מוסיף לתחושת החום והביתיות ויוצר אווירה יוקרתית ומעוצבת – אבל חשוב שכל הפריטים והאלמנטים העיצוביים האחרים יתחברו לפרקט שתחברו.

בין אם מדובר בתאורה, בחיפוי הקיר, בעיצוב החלונות והדלתות ואפילו בשטיחים, בסלון או בפריטי הנוי שיהיו בו, כל אלו משפיעים על הבחירה.
לפני שאתם בוחרים פרקטים לבית, חישבו איך אתם מדמיינים את המראה הכללי. מומלץ כמובן להיעזר במעצב או מעצבת פנים שילוו אתכם בתהליך.

דואגים לאיכות

המילה "יוקרתי" מתחברת היום בצורה כל כך מהירה להרבה מאד מוצרים, אבל איך יודעים שמוצר הוא באמת יוקרתי? כשמדובר בפרקטים, חשוב לבדוק שהאיכות גבוהה.
האיכות מתבטאת בסוג העץ, בתהליך שהוא עבר כדי להתאים לשמש כפרקט, בתחזוקה השוטפת שהוא דורשת וגם בהתקנה בבית.
כדי לקנות פרקטים יוקרתיים באמת חשוב לעבוד מול ספק מוכר, עם שם ומוניטין טוב, שיש לו הוכחות בשטח.
לפני שאתם בוחרים ספק, הסתכלו על תיק העבודות שלו, בקרו באולם התצוגה ותתרשמו מהפרקטים המוצעים ותקבלו ייעוץ מקצועי שיגרום לכם להרגיש האם אתם בידיים באמת טובות.

בוחרים פרקט בצבעוניות חמימה שמתאימה לסגנון

פרקט יוקרתי יכול להגיע במגוון רחב של טקסטורות, צבעים ועיצובים.
היום אפשר להגיע לאולמות התצוגה של חברות הפרקטים ולבלות בהם שעות, תוך שאתם משוטטים בין קטלוגים ודוגמאות רבות.
יש פרקטים שיוצרים אווירה מודרנית ומינימליסטית, יש כאלו שמתחברים דווקא לעיצוב כפרי ויש כאלו שיזכירו לכם את החופשה האחרונה בוילה בטוסקנה.

לצד תוכנית העיצוב הכוללת שיוצרת בסופו של דבר את החיבור לסגנון האהוב, לבחירת הפרקט בצבע ובטקסטורה הנכונים יש משקל גדול בנושא.
חשוב לזכור שפרקט יוקרתי ואיכותי מתקינים מתוך מחשבה על הטווח הארוך ולכן כדי להשקיע מחשבה רבה בבחירת הצבעים והטקסטורות שלו.
התייעצות עם מעצבת פנים, חיבור עם ספק איכותי ומנוסה והכרות עם הסגנון שאתם הכי מתחברים אליו והכי "מרגישים איתו בבית" יעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה ביותר – עם ראייה לטווח הארוך.

פרקטים יוקרתיים מספקים למשפחות רבות תחושה אמיתית של בית – בזכות איכות ללא פשרות, התקנה מקצועית והתאמה לסגנונות עיצוב רבים. עכשיו נשאר רק לבחור את הפרקט שיגרום לכם להרגיש הכי בבית.

2022-10-03T10:49:03+03:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן