//עיצוב פנים לבתים

עיצוב פנים לבתים: כך תעשו זאת נכון


חלל הבית היה ונותר קודש הקודשים עבורנו.
זהו המקום בו המשפחה מתכנסת וזוכה לזמן איכות יחדיו, המרחב בו אנו מרגישים מוגנים מפני העולם שבחוץ, לצד היותו חלל המהווה לעיתים תכופות כמקור השראה בטרם נצא לעיסוקנו השונים מחוצה לו.
על מנת לאפשר לאנרגיות שבבית לנסוק לגבהים חדשים ולהעניק לאנשים המתגוררים בו את התחושה הנעימה ביותר, נדרשת לא פעם מלאכת עיצוב פנים לבתים הנעשית תוך מחשבה מעמיקה על כל פרט ופרט.
המטרה: להצליח להפיק את מלוא הפוטנציאל הקיים בבית, תוך מתן דגש על אזורים ופינות ייחודיים והבלטה שלהם ביתר שאת, כך שיעניקו לכל מי ששוהה בהם ערך מוסף אמתי.

עיצוב פנים לבתים

עיצוב פנים לבתים – לפעמים חלומות מתגשמים

ישנם כל כך הרבה פרמטרים הנכללים תחת עיצוב פנים לבתים, שהינם בגדר מרכיב משתנה בין אדם לאדם. כך או כך, עבודת עיצוב הפנים נועדה לתת מענה לסוגיות של פונקציונאליות, שדרוג חזותי של החלל, הוספת ריהוט ואביזרים שישדרגו את החוויה האישית, דרך יצירת סביבה נינוחה ומזמינה שנעים לחיות בה.

השלב הראשון בדרך להגשמת המאוויים הללו כולל זיהוי של מאפייני הבית והצרכים הקיימים, תכנון מדוקדק של הפרטים הנדרשים עד לרזולוציות הנמוכות ביותר תוך שיתוף מלא של בני הבית, כך שירגישו חלק בלתי נפרד מהתהליך.

מדובר למעשה בחלק המקדים והחשוב ביותר במלאכת עיצוב הפנים לבית שלכם, שהוא גם זה שיקבע בסופו של דבר את הערכת התקציב הנדרשת.

כך או כך, בעולם שבו השפעות עיצוביות הן מרכיב דינמי אך ראשון במעלה, אני מתרגשת בכל פעם מחדש לנצל את הידע והניסיון שצברתי במרוצת השנים, יחד עם יכולת לחשוב מחוץ לקופסה ולעצב תודעה, שיוצרת עיצוב בעצמה.

דוגמאות לעיצובי פנים לבתים

מטבעי אני מעריכה את הצורה ואת חומר הגלם, ונהנית לעבוד איתם יחד על מנת לייצר מחדש חלל איכותי שקשה להישאר אדישים אליו.
במקביל, חרתי על דגלי מאז ומתמיד השתדלות להסתכל על הדברים מתוך פרספקטיבה רחבה ובמטרה להעניק ללקוחותיי את החוויה המושלמת שתאפשר להם להרגיש משמעותיים בכל חלל באשר הוא.

אנחנו מזמינות אתכם להצטרף אלינו למסע עיצובי מרתק ועתיר בהפתעות נעימות.

טובה דוד וצילה רייזר – משרד אדריכלות ועיצוב פנים.

נשמח אם תצרו איתנו קשר >>

2022-08-24T14:01:30+03:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן