//איך עיצוב המשרד משפיע על הצלחת החברה?

איך עיצוב המשרד משפיע על הצלחת החברה?


בעידן המודרני של היום נראה כי אנשים כבר לא עושים עסקים עם אנשים, אלה עסקים עושים עסקים עם תדמית ומיתוג.
עידן שכזה מחייב בעלי משרדים נוכחות מרשימה לא רק ברשת האינטרנט אלה גם לעצב את המשרד בטוב טעם, כך כל מי שיגיע לעשות עסקים עם החברה יראה מול עיניו משרדים יוקרתיים שהשקיעו חשיבה רבה בעיצובם.
אולם, לא לכל חברה וודאי לא כזאת בתחילת דרכה להשקיע כספים רבים על עיצוב ולרכוש פסל יוקרתי שיעטר את החלל, אולם על ידי תכנון נכון ושימת לב דווקא לפרטים הקטנים ניתן לעצב משרד יפיפה ומרשים, כזה שכל מי שיכנס אליו יחוש את היוקרה באוויר.

התרשמו מפרויקטים של עיצוב משרדים

הקשר בין הצלחת המשרד לעיצוב שלו

למשרד מגיעים מידי יום לא רק עובדי החברה, אלה גם משקיעים, לקוחות פוטנציאלים, מועמדים לעבוד בחברה, ספקים, יועצים ומגוון נותני שירות שונים, לכן זוהי סיבה נוספת לחשיבות של עיצוב משרד מזמין כדרך נהדרת להצלחת החברה ולשמירה על תדמית יוקרתית.
מכיוון שאומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, יש צורך עז לשמור על קווי עיצוב נקיים במשרד ולא רק בחלל הכניסה או במתחם הקבלה, אלה לשמור על עיצוב נקי ומזמין בכל חדר וחדר במשרד, החל מפינת ההמתנה, חדרי ישיבות, המטבחון שלו מתרעננים העובדים או האורחים בקפה אפילו על המסדרון המובל לחדרים הפנימיים להיות בעל טאצ' עיצובי.

אז איך מתחילים ועל מה כדאי לשים דגש?

על מנת להצליח באתגר ולקבל תוצאה סופית מרשימה, שהיא – משרד מעוצב בקפידה כזה שחשבו היטב על כל פרט ופרט, חשוב לערב יד מקצועית שיכולה להיות של מעצב או מעצבת פנים, אדריכלים, מעצבי הום סטיילינג וכו'.
לאחר מכן יש צרך לבחור סגנון עיצובי רצוי שיתאים בקפידה לרוח המותג ולתדמית החברה ויאפשר לכל מי שנכנס למשרד להבין את מהות העסק ולאן הוא הגיע.
כמו כן, בשלב זה יש לבחור גם את הצבעים הדומיננטיים שיעטרו את החלל, את הריהוט המשרדי, את גוון התאורה, צבע הקירות, ריצוף ובכלל כל אלמנט רצוי.

אהבתם? היכנסו לבלוג וקראו עוד.
מעוניינים בעיצוב קלאסי, רטרו או פרובנס קשה לכם להחליט מה מבין כלל העיצובים מתאים לכם יותר? חושקים בעיצוב ייחודי ויצירתי?
אנו ב T&Z  משרד אדריכלים בקריות ה"פיקאסו" של עיצוב ואדריכלות הפנים נדע להפוך כל חלום למציאות . צרו קשר.

2022-11-09T14:58:23+02:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן