//טיפים לעיצוב מטבח במשרד

טיפים לעיצוב מטבח במשרד


משרדים רבים בוחרים לשלב במרחב הפתוח מטבח קטן, מטבח שמיועד לנוחיות העובדים והלקוחות. עצם השילוב של מטבח עם עיצוב משרדים, במיקום בולט ברחבי העסק מהווה אמירה – אמירה מתחשבת, מזמינה וידידותית. עם זאת, ממש כפי שפינת העבודה צריכה להיות מסודרת, מודרנית ומקצועית, כך גם המטבח צריך ליישר קו, ופה אספנו עבורכם חמישה טיפים יעילים מאת משרד אדריכלים בקריות.

ראשית צבעים וחומריות

מטבח מודרני צריך להיות בגוון בוהק, כאשר פה ניתן לבחור בין צבעים ניטרליים (כגון לבן ושחור) שתמיד מקרינים איכות ומשתלבים בקלות, לבין צבעים יותר נועזים שמסייעים להפוך את המטבח למוטיב מושך, כך שאפשר לבחור בצהוב, אדום ואפילו כחול בוהק. מבחינת חומריות ההיצע מפואר, אך אם מבקשים להרשים, בחרו בעץ מלא בעל קווים נקיים.

מוצגים ופינוקים

ידוע שמטבח מודרני הנו מטבח פרקטי וחכם וידוע שמטבח של בית עסק צריך להקרין יוקרה ומתוכנן כמו תכנון ועיצוב בתי יוקרה, במיוחד אם המטבח חשוף לעיני קולגות ולקוחות.

כיצד יוצרים מטבח יוקרתי במשרד? ובכן יש להקפיד על חזות מרשימה, וזאת משיגים ע"י איכות המותגים של הפריטים החשמליים (מיקרו, טוסטר, קומקום..). כמו כן, ניתן להציב בחזית המטבח מכונת אספרסו ובר מים עם מסנן מים, ולו על מנת לייצר את הרושם הרצוי.

תנו מקום ראשון למילה האחרונה

מטבח יוקרתי הנו מטבח שמודע לסך הפיתוחים האחרונים בתחום. כך למשל מוטב שהכיור יהיה חלק אינטגרלי מהשיש, שהקרמיקה תכלול הדפס מודרני, שמשטח העבודה יהיה מתקדם (כגון קוריאן), שחלק מהדלתות יהיו חשמליות, שהנראות הכללית תהיה אחידה וכדומה.

מראה נקי וחכם

מטבח יוקרתי במשרד צריך להרשים גם כשהוא נמצא בשימוש, ועל כן מראש רצוי לתכנן את המטבח באופן שמונע עומס ויזואלי.

מסקנה? מומלץ להשקיע במקומות אחסון חכמים, נוחים ושמנצלים היטב את החלל, לבחור בחומרים שקל לנקות ושאינם סופגים כתמים ואפילו מומלץ להשקיע בפרזול איכותי – פרזול שקט ושמרגיש עוצמתי, כך שגם אם הוא אינו נראה לעין, מספיק שימוש יחיד על מנת לקבל את הרושם הרצוי.

השקיעו בבחירת תאורה

השקיעו בתאורה! לתאורה יש מקום רק במטבח המודרני, ותאורה נתפשת כפריט עיצובי לא פחות מתמונה נאה.
לאור הדברים ראוי להשקיע בבתי התאורה, כאשר מוטב לשקול להתקין תאורה צמודת תקרה. מדובר בהזדמנות להאיר פריטים באופן נקודתי (למשל תמונה), לשחק על צללים, להאיר קווי מתאר של מדפים (מאוד מרשים) וכדומה. לצד תאורה שקועה, גם בחרו תאורה מרשימה עבור מרכז המטבח, תאורה כגון: פס ספוטים מינימליסטי, פאנל לד ועוד.
ניתן לשלב אפילו שלט לד על מנת להעביר מסרים לעובדים במשרד בזמן שהם מחממים את ארוחת הצהריים שלהם או מכנים לעצמם קפה.

מתכנסים מסיקים ומעצבים

רגע לפני בחירה עצובית נציין טיפ כללי: תחילה יש לבחון את עיצוב המשרד הקיים ורק מנקודה זו לקבל תתי החלטות.
בנוסף, מומלץ לבחון היטב את ההתנהלות השוטפת במטבח ואת אופי הלקוחות, ובהתאם לסך המסקנות להחליט לגבי מיקומים, גדלים, פתרונות אחסון, חומריות וחלוקה.

צפו בפרויקטים של עיצוב משרדים בחיפה >

שיהיה בהצלחה!

2022-10-03T09:56:27+03:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן